2009. január 14., szerda

Hogyan szítsam fel benne a szerelmet?

Szia Gábor,

17 éves vagyok és egy szintén ilyenkorú barátom van illetve...már nincs..de mégis pár napja szakitott velem...Én meg kiharcoltam egy utolsó esélyt, megkaptam..nagynehezen,,,tudom valahol szeret de már nem ugy. SZERETNÉM VISSZAKAPNI!!! BÁRMIT MEGTENNÉK ÉRTE! csak nem tudom hogy szitsam fel benne a szerelmet hogy újra szeressen....mivel nem tudok hozzájutni a könyvhöz ..majd meghalok a kiváncsiságtól hogy hogyan kaphatnám vissza..az a baj hogy most vasárnapig kellene valami ötlet. Nagyon félek hogy nem kaphatom vissza :S ha tud segiteni nekem kérem segitsen,...
Köszönöm....

6 megjegyzés:

  1. Kedves Vivien!

    A visszahódítás az Ön esetében is lehetséges, de nem fog egyik napról a másikra menni. A vasárnapi találkozó se erről szóljon, hogy 'ráakaszkodik' a volt barátjára, pláne ne kezdjen el neki könyörögni és ígérgetni. Senki sem szereti ha megpróbálják zsarolni, ezzel csak még messzebb kerülnek egymástól!

    Ugyanis, a volt barátja már meghozta a döntést:

    "tudom valahol szeret de már nem ugy"

    És ezt Ön is nagyon jól tudja:

    "csak nem tudom hogy szitsam fel benne a szerelmet hogy újra szeressen"

    Ha találkoznak, kérdezzen rá nyíltan, hogy hogyan döntött és finoman, óvatosan hogy miért (erre az információra még szükség lehet a visszahódítás során). Bármennyire nehéz is, beszélgessenek erről egy kicsit. Ne éreztesse vele, hogy: "SZERETNÉLEK VISSZAKAPNI!!! BÁRMIT MEGTENNÉK ÉRTED!" Mondja meg neki, hogy ha így DÖNTÖTT, akkor minden jót kíván neki, de akkor ne találkozzanak többet, mert a barátság nem alternatíva. A visszahódítás hadművelet itt kezdődik.

    És ehhez is tartsa magát. Ne bombázza SMS-ekkel, email-ekkel, és ha véletlen találkoznak, legyen távolságtartó. Hogy ezt miként lehet elviselni, mikor és hogyan történjen az első találkozás, arra nézve részletes leírást talál a könyvemben.

    Üdvözlettel,
    Gábor

    VálaszTörlés
  2. Szia Gábor!
    Én egy elkeseredett lány vagyok,aki szeretné vissza kapni a barátját.Egyszer pár napra szét mentünk,mert nem tudtam mit érzek pontosan iránta és félre léptem,de megbeszéltük és kaptam egy lehetőséget,amivel bebizonyítottam neki h szeretem,és sikerült is.Azt mondta örül,hogy kibékültünk és egyáltalán nem bánta meg.4 hónapig még együtt voltunk,amikor sok gondja akadt az üzleti életébe,és inkább ugy döntött,hogy szeret de ő most egyedül akar lenni,mert nem tudja előtérbe helyezni a kapcsolatunkat.Én pedig nagyon összetörtem,mert nem utalt erre semmi jel,jól megvoltunk,Sajnos a legtöbb hibát amiről beszéltél már elkövettem,és nem tudom van e még remény?nagyon szeretném,ha ujra együtt lennénk,kérlek ha tudsz segíts nekem!Köszönöm...

    VálaszTörlés
  3. Nekem is van egy problémám vissza szeretném kapni a páromat,de nem szerelmes,de jó volt velem azt mondja,utobbi napokba nem vette fel a telefont v nehezen, alig irt!Hogy kaphatnám vissza!Nem tudok mással lenni!Nagyon nehéz!Azt mondta,h majd kialakul,de,ha nem akarja akkor,h!Edina

    VálaszTörlés
  4. Helló barátok ... szezonális üdvözletek mindenkinek. Mary Michael vagyok, a legnagyobb városok, néhány nappal ezelőtt olvastam egy megjegyzést, amely blogot írt a kapcsolatokról. München olyan ember, újságíró, aki felkutatja, hogyan lehet gyorsan felgyógyítani a gyenge erekciót és az ejakulációt három héten keresztül a felesége betegsége miatt. Elolvasta a történetet, és azt mondta, hogy Drigbin, az a férfi, aki segített neki, hogy mindent megtegyen, elválasztotta a volt feleségét. Nagyon szerencsés voltam, hogy átküldtem a doctorigbinovia93@gmail.com címet online kommentumból. A drigbinek a házassági élet lehetséges problémáiról beszélnek. Annyira óvatosan kellett segíteni, hogy visszajutjam a férjemhez. Néhány hónappal ezelőtt a férjemmelegítővel ellen harcoltam, és közvetlenül a szemembe nézett; Azt mondta, hogy köztünk van, feleségül vettünk, elvettük a fiunkat, és hazánkban Spanyolországba mentünk. Azóta megpróbáltam hívni és üzeneteket küldeni a telefonon, a közösségi hálózatokon keresztül. közepén és e-mailben, de a teljesen blokkolt vonalat elérték, annyira csalódott, és szükségem volt arra, hogy segítsem Felix fiamnak, hogy bocsánatot kérjen, bár mindketten tudjuk, hogy visszaélek. hét hónapig nincs beszéd nélküli lap. Ezt a helyzetet mindennap meggyilkolták, depressziós voltam és kétségbeesetten segítettem, és sürgős megoldásra volt szükség a probléma megoldásához, ezért kapcsolatba léptem a Drigbin e-mail címével, csak azért, mert azt hiszem, segíthetek a férjemnek, hogy hazatérjen a fiával . Beszéltem vele, és biztosítottam neki, hogy segítsen nekem hazatérni a férjemmel és gyermekeimmel, hallgatni és lépésről lépésre. Két nappal később Drigbin azt mondta, hogy egy lustrációs ceremónia került a templomba. Minden önmagában történik, és bármit is tettem, csak a szükséges dolgokat adtam. Ugyanazon az esteen a férjem Chandlernek hívott, hogy bocsánatot kérjen, hogy nagyon csendes volt. Beszélt velem, nagyon sajnálta, hogy félt. Chandler fia tegnap hazajött haza fiaival, és ma örülök, hogy helyreállítottam a családom és a férjemet, és jobban szeretjük egymást, mint valaha. Mindig értékelni és értékelni Drigbin segítségét. Megígérem, hogy megosztom jó vallomásaimat a barátaimról és másokról. Szándékomban áll, hogy nekem dolgozzon, és rájöttem, hogy jó lenne megosztani veled, mert tudom, hogy inspirálja másokat, ahogyan nemrég találkoztam, hogy élő tanú, akire dolgozom. Én, a férjem, hét napon belül hazatértem és hihetetlen csodát. a Tanács kétségbeesetten igyekszik tartós megoldást találni a válságra és a romantikus kapcsolatok sürgősségére, és amikor elveszíti az elveszett partnereket és boldog családot teremt. Az élő hit, hogy a hatalom iránti szeretet, ezek az erők hatékonynak bizonyultak, és néhány nappal az exaktiválás után dolgoztak, hogy megbocsátást kérjenek. sok sikert kívánok neked

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. A nevem Lilian N. Ez egy nagyon örömteli nap az életemben, mivel a Dr.saguru segített nekem, hogy segítsen nekem, hogy visszahozzam a korábbi férjét a mágiával és a szeretet varázslatával. 6 évig házas voltam, és olyan szörnyű volt, mert a férjem nagyon csalódott rám, és válást keresett, de amikor találkoztam Dr.saguru e-mailben az interneten arról, hogyan segített annyi embernek, hogy visszavissza és segít a kapcsolat javításában. és hogy az emberek boldogok legyenek a kapcsolatukban. Elmagyaráztam neki a helyzetemet, majd megkeresem a segítségét, de a legnagyobb meglepetésemre azt mondta, hogy segíteni fog nekem az ügyemben, és itt ünnepelek, mert férjem teljesen megváltozott. Mindig akar velem lenni, és nem tehetek semmit anélkül, hogy jelen lennék. Nagyon élvezem a házasságomat, milyen nagy ünnep. Továbbra is tanúsítom az interneten, mert Dr.saguru valóban igazi varázsló. SZÜKSÉGES SAGURU NOW VIA ELÉRHETŐSÉG KAPCSOLAT: drsagurusolutions@gmail.com vagy WhatsApp +2349037545183 Ő az egyetlen válasz a problémádra, és boldognak érzi magát a kapcsolatodban.
    1 LOVE SPELL
    2 WIN EX BACK
    3 A NŐI Gyümölcs
    4 PROMOTION SPELL
    5 VÉDELEM ÜDVÖZÖTT
    6 ÜZLETI ÜLÉS
    7 JÓ FELADAT!
    8 LOTTERY SPELL és COURT CASE SPELL.

    VálaszTörlés